HALLO BASTLER !! ...jeder fängt irgendwann einmal an, ein Hobby für sich zu finden, ich denke, ich habe es im Scrapbooking gefunden und versuche nun hier meine Ideen umzusetzen...manchmal digital - doch mehr handmade...alles aus Spaß an der Freude und ich freue mich auch sehr, wenn andere Bastler es ansehen kommen und vielleicht sogar einen Kommentar da lassen...danke...

Toll, ihr habt mich gefunden !

Seiten

danke follower

danke follower

Freitag, 23. September 2011

ich bin hier neu...

...aber probieren kann man es ja mal...

und zwar bei INKY IMPRESSIONS CHALLENGES und es soll IRGENDEINE FORM sein...

ich entschied mich für eine CD...dann seht mal hier...





bis bald wieder vielleicht mit Grüßen von...

Kommentare:

  1. Adorable project!!! Thank you for joining our challenge at Inky Impressions.

    AntwortenLöschen
  2. Hi Angelica, and my name is Angelika too and I welcome you on my blog and thank you for your comment ... warm greetings from me...

    AntwortenLöschen
  3. Love love love that felt flower! Thanks so much for joining us at Inky Impressions.

    AntwortenLöschen
  4. MacKenzie hi, thank you for your comment, and the flowers I love you too much of fur ... greetings from Geli

    AntwortenLöschen
  5. Gorgeous card Geli, love the image, too cute, thanks for playing at inky impressions. Joey x

    AntwortenLöschen
  6. This is so pretty xx Thanks for sharing it with the Inkettes xx

    AntwortenLöschen
  7. Hi Carrie, for your comment thanks, and a nice Sunday, Geli

    AntwortenLöschen
  8. Joey good evening, thank you for the kind words and come back, I am very cordial greetings Geli

    AntwortenLöschen
  9. Very Sweet Job:-) Thank you so much for joining us at Inky Impressions:-)
    Hugs
    Michele S.

    AntwortenLöschen
  10. Hi Michele, thank you for your comment, I am glad that you came to me, a nice week for you from the Geli

    AntwortenLöschen
  11. Great card! Love the cute hedgehog image :)
    Thanks for joining us at Inky Impressions this week.
    Lora x

    AntwortenLöschen
  12. Lora good evening, yes, the hedgehogs are funny, send you hearty greetings and a thank Geli

    AntwortenLöschen
  13. Such a pretty combination of elements! Thanks for joining us this week at Inky Impressions, we hope to see you again and good luck!
    Cyndi

    AntwortenLöschen
  14. Hello and good evening Cyndi, it's great if you like my card and I will definitely return to tinker II, previously cordial greetings Geli

    AntwortenLöschen
  15. This is so cute! I love your ribbon treatment too! Thank you for joining us at Inky Impressions!

    AntwortenLöschen
  16. Hi Jackie, without the ribbons sees it often bald, so I am very happy with it -- thank you to you and warm greetings from Geli

    AntwortenLöschen

hallo Bastler, danke für die netten Worte...alle eure Fragen und Kommentare werde ich beantworten...